ניתוח ורידים בלייזר

מה זה אומר? איך זה עוזר? והאם כדאי לטפל בשיטה זו?

ניתוח בלייזר להעלמת וורידים ברגליים, היה הניתוח החדשני הראשון מסוגו שהחליף בהצלחה את הניתוח הקלאסי "סטריפינג" (שליפה של ווריד הספנה).

ניתוח זה, קדם לטכנולוגיות נוספות הקיימות הכוללות :ניתוח באמצעות גלי רדיו, ניתוח באמצעות קיטור וטיפול בהזרקות קצף.

professor

למה שיטה זאת טובה?

הפחתת סבל באופן משמעותי בהשווה לשיטות ישנות!

חושב לי להדגיש כי הטיפול אינו כואב, החדרת המחט והצינורית מתבצעת תחת הרדמה מקומית. בנוסף מיכון שהטיפול אינו כולל חתחים ההחלמה מהירה והכאבים קלים.(אפשר לטפל במשכחי כאבים)

לאחר שנות נסיוני אני יכול להגיד כי הניתוח הוא ניתוח מסוג מוצלח שעזר לכמות גדולה מאד של מטופלים שלי.

ניתוח ורידים בלייזר

מה נעשה במהלך הניתוח?

ניתוח זה הינו ניתוח זעיר פולשני.
באמצעות מחט, מושחל סיב אופטי של לייזר לתוך הווריד החולה. הליך זה מתבצע בהשגחה והנחיית אולטרא-סאונד.

דרך החדרת המחט מתמקם הסיב האופטי לאורך הווריד, כאשר הסיב האופטי התמקם באופן מדויק, הרופא המטפל מחבר את הסיב למכשיר הלייזר.

מכשיר הלייזר מפיק את קרן לייזר והיא זו המעלה את הטמפרטורה בתוך הווריד לכ- 240 מעלות צלזיוס.

דופן הווריד מתכווץ ונשרף, בזמן שמכשיר הלייזר מושך בחזרה את הסיב האופטי החוצה, במהירות של 1 או 2 מילימטר לשנייה .

הווריד נסתם ובמשך הזמן מתנוון, מתפרק ונספג, כך שלאחר מספר חודשים הווריד נעלם.

הענפי הווריד המטופל לא נקרעים, כמו שקורה בשליפת הווריד(סטריפינג).
ההחלמה קלה ומהירה הודות לטכנולוגיה זו.
אורך הטיפול נע בין 30 ל- 40 דקות

שאלות נפוצות

רכזנו עבורכם כמה שאלות נפוצות שפשוט תמיד שואלים אותנו

העלמת וורידים באמצעות טכנולוגיית הלייזר מיועדת לטיפול הוורידים הראשים השייכים למערכת הוורידית השטחית.

וורידים אלו כוללים את:

ווריד הספנה הגדולה וווריד הספנה הקטנה.

שני וורידים אלו, גורמים לרוב בעיות הוורידים ברגליים.

ניתוח הלייזר לטיפול בוורידים אינו כואב, החדרת המחט מתבצעת בדייקנות תחת הנחיית אולטרא-סאונד

בהרדמה מקומית באזור המטופל, וטשטוש.

בשיטת טיפול זו אין צורך בחתכים, לכן הכאב לאחר הניתוח הוא קל, כאב בו ניתן לטפל באמצעות משככי כאבים.

זמן ההחלמה הינו מהיר, החזרה לפעילות יום –יומית הינה כמעט ומידית.

המטופל יקבל הנחיות רפואיות כגריבת גרב אלסטית,במשך שבוע ימים וביצוע פעילות גופנית (הליכות), על מנת לשמור על תנועה וזרימת דם תקינה.

יש להימנע מעמידה ממושכת.