טיפולים קוסמטיים לפנים

מה זה אומר? ואילו טיפולים אנו מציעים?

בתקופה האחרונה יוצאים יותר ויותר טיפולים חדשים המאפשרים לבצע טיפולים קוסמטיים ללא צורך בהליך חירוגי. מה זה אומר? הסיכון יורד באופן משמעותי והטיפולים במקרים רבים נעשים נגישים יותר לציבור הרחב.

אז אילו טיפולים קוסמטיים שכיחים יש? איך הם משפיעים אלינו? והאם בכלל כדאי לעשות טיפול שכזה?

חשוב לנו שתרגישו טוב!

טיפולים קוסטיים

בנוסף לטיפולי הרגליים השונים שמתבצעים במרפאה, אני מבצע גם טיפולים קוסמטיים לפנים כמו בוטוקס וחומצה היאלרונית, מידע נוסף על כל טיפולי המרפאה תוכלו לקבל דרך האתר או טלפונית 🙂

חשוב לי להדגיש אני כאן עבורך.
ראשית להרגיע ולומר כי הנך נמצא בידיים טובות, הידע הרב שצברתי ושנות הניסיון הרבות שמאחוריהן אני עומד, יאפשרו לך להרגיש בטוח.ה ונינוח.ה והפחד יתפוגג.

חשוב לנו שתרגישו טוב!

1. זריקת טוקסין הבוטולינום

מה זה אומר? מהו ההליך הרפואי? ומהם ההשלכות על הגוף שלנו?

בוטולינום טוקסין הוא רעלן, חלבון שמיוצר על ידי חיידק, החוסם את שחרור החומר הגורם לגירוי עצבי באזור מסוים בקוטר של 2-1 ס"מ מסביב לאזור ההזרקה. השריר שאינו מקבל את הגירוי, מפסיק לזוז ולהתכווץ. לאחר תקופה של 6-4 חודשים מתפוגגת השפעת הבוטולינום טוקסין והשריר חוזר לעבוד כמקודם.

כיוון שמדובר בחלבון זר לגוף, קיימת אפשרות ש-5% מהאוכלוסייה יפתחו נוגדנים לבוטולינום טוקסין והוא לא ישפיע עליהם. דבר זה עלול לקרות כאשר מתבצעות הזרקות חוזרות של בוטולינום טוקסין במרווחים קצרים של כמה שבועות (בדרך כלל ניתן לבצע תיקון שבועיים לאחר הטיפול אם התוצאה לא אופטימלית). במקרה זה, נחשף המטופל ליותר מדי חלבון, מה שעלול ליצור אצלו נוגדנים. לכן, רצוי להזריק את הכמות הנכונה ולא להגזים.

חשוב לנו שתרגישו טוב!

2. חומרים למילוי הפנים

אילו חומרים אלה? ומהם ההשלכות על הגוף שלנו?

למרות שחומרי מילוי נכנסו לשימוש רחב לפני כעשרים שנה, הם הפכו לשם נרדף לטיפול להצערת הפנים, כשמם כך הם. אלה הם מוצרים המבוססים על חומרים המיוצרים בשיטות ביוטכנולוגיות אשר מוזרקים מתחת לעור למילוי פגמים. חומרים אלה ביוקמפטביליים-חיים בשלום עם הרקמה האנושית ואינם מעוררים תגובת דחיה.

חשוב לנו שתרגישו טוב!